Putnu kartu moguće je kupiti na www.autotrans.hr, organiziranim prodajnim mjestima Autotransa i u našim autobusima.

Autotrans Grupa jedan je od najvećih prijevozničkih sustava u Hrvatskoj, a na web stranicama www.autotrans.hr mogu se pronaći detaljne informacije o autobusnim linijama i voznim redovima svih prijevoznika u grupaciji kao i linija s partnerima, te servisne informacije o kolodvorima, prodajnim mjestima, autobusnim stajalištima i uvjetima prijevoza.

Kupnjom karte na www.autotrans.hr odabirete najpovoljnije cijene, a na sve karte odobrava se i dodatni online popust od 5%. Online kupci ostvaruju i posebne pogodnosti koje se redovito objavljuju na www.autotrans.hr u sklopu posebnih ponuda te putem društvenih mreža Grupe.

Sigurnost naših kupaca nam je na prvom mjestu, kako u prijevozu tako i u online kupovini karte, stoga su naše web stranice zaštićene SSL (Secure Socket Layers) certifikatom koji štiti podatke naših korisnika.

Ne. Registracija nije potrebna, a kupnju možete obaviti u 4 jednostavna koraka.

Kartu je moguće platiti American Express, Mastercard, Maestro ili Visa kreditnom/debitnom karticom.

MORA LI VLASNIK KARTICE KOJOM JE KUPLJENA KARTA U WEBSHOPU BITI I PUTNIK?

Ne mora. Putnik može koristiti svoju ili tuđu karticu za kupnju karte. Prilikom kupovine u koraku „Podaci putnika“ potrebno je upisati ime osobe koja će putovati.

Autotrans daje raznovrsne komercijalne popuste ovisno o kategoriji korisnika. Ukoliko kartu kupite online ostvarujete najpovoljnije cijene uz dodatni popust od 5%. Online kupci ostvaruju i posebne pogodnosti koje se redovito objavljuju na Internet stranici www.autotrans.hr u sklopu posebnih ponuda te putem društvenih mreža.

OSTVARUJU LI DJECA POPUST I KOJI SU UVJETI PUTOVANJA ZA DJECU?

Djeca ostvaruju popust ovisno o relaciji na kojoj putuju, najčešće su to popusti od 80% za djecu do 3. godine, te 50% za djecu od 4 do 12 godina. Pri kupnji karte biti će naznačene cijene s popustom za djecu ovisno o starosnoj dobi djeteta.

Djeca do 14 godina smiju putovati samo u pratnji roditelja/zakonskog zastupnika ili uz odgovarajuću suglasnost. Djeca od 14 do 18 godina smiju putovati uz predočenje osobnog dokumenta.

Detaljnije informacije o prijevozu djece pročitajte u Općim uvjetima prijevoza.

Kupljenom putnom kartom djeca dobivaju svoje sjedalo u autobusu.

a-iskaznica je dokument na osnovi kojeg svi korisnici ostvaruju pravo na dodatnih 5% popusta prilikom kupnje autobusne karte na linijama prijevoznika Autotrans.

Korisnici a-iskaznice ostvaruju i popuste na linijama prijevoznika APP Požega i Autoprijevoz Otočac, a visina popusta ovisi o odobrenim komercijalnim povlasticama pojedinog prijevoznika.

Dokumenti potrebni za izradu iskaznice su: fotografija dimenzija 2,5 x 3 cm. Izrada a-iskaznice se ne naplaćuje.

First minute cijene dio su online ponude u sklopu koje najbrži putnici mogu kupiti karte na odabranim relacijama i do 50% sniženim cijenama. Kako pronaći first minute cijenu? U procesu bookinga na koraku “Odabir polaska i karte” prikazuje se “First minute” uz “Osnovna cijena” ukoliko je takva cijena dostupna. Kartu je potrebno odabrati i dodati u košaricu. Više informacija o uvjetima ponude pročitajte na ponudi First minute

Sve informacije i novosti o Autotrans grupi, cijenama, linijama, posebnim ponudama i nagradnim igrama možete saznati na web stranici www.autotrans.hr. Kako bi bili u toku s novostima pratite nas i na društvenim mrežama Facebook Autotrans Croatia i Twitter Autotrans Croatia.

Kod povratne karte s fiksnim povratkom u trenutku kupnje karte odmah rezervirate datum i vrijeme svog putovanja, kako u polaznom tako i u povratnom smjeru.  Kod povratne karte s otvorenim povratkom, datum i vrijeme povratka rezervirate naknadno putem stranice Rezervacija povratnog putovanja.

KOLIKO VRIJEDI OTVORENA POVRATNA KARTA?

Rok važenja povratne putne karte s otvorenim povratkom na tuzemnim linijama iznosi 90 dana. Iznimka su relacije kraće od 40 kilometara sa rokom povratka od 3 dana. Na inozemnim linijama rok važenja ovisi o specifičnoj linija, a općenito vrijedi rok od 180 dana.

Grupne karte ne izdajemo, ali ukoliko više osoba želi putovati istim autobusom, javite se našem Info centru kako bi provjerili dostupnost mjesta na željenom polasku.

Da, mjesto u autobusu potrebno je prethodno rezervirati.

Putnik može rezervirati svoje mjesto u autobusu na nekoliko načina:

U slučaju rezervacije e-mailom, potrebno je navesti: ime i prezime osobe koja putuje, datum, vrijeme i mjesto polaska putovanja, te relacija putovanja.

Nakon toga, putnik je dužan kupiti putnu kartu i rezervaciju najkasnije 1 sat prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu, odnosno 6 sati u međunarodnom linijskom prijevozu. U protivnom, putnik gubi pravo na rezervirano mjesto.

Putnici bez rezervacije mogu putovati autobusom samo u slučaju kada je ostalo slobodnih (neprodanih) mjesta u autobusu, nakon što su svi putnici s rezervacijom zauzeli svoje rezervirano mjesto.

Ukoliko kartu namjeravate kupiti online, rezervacija sjedala u polaznom smjeru je automatski osigurana pri kupnji jednosmjerne putne karte, te u polaznom i povratnom smjeru pri kupnji povratne putne karte s fiksnim polaskom. Pri tom se zaračunava naknada u iznosu od 5,00 kn u tuzemstvu odnosno 10,00 kn u inozemstvu po svakom smjeru.

Ukoliko ste kupili povratnu putnu kartu s otvorenim polaskom, potrebno je naknadno napraviti rezervaciju povratka kupnjom rezervacije na našoj web stranici uz naknadu u iznosu od 5,00 kn u tuzemstvu odnosno 10,00 kn u inozemstvu.

Naše najpovoljnije karte brzo se prodaju pa preporučamo da kartu kupite što prije. Karte možete kupiti najkasnije 1 sat prije polaska u tuzemstvu (+Trst, Ljubljana), 6 sati prije polaska u inozemstvu za polaske iz pravca Hrvatske odnosno 24h za polaske u pravcu Hrvatske.

Online karte nije potrebno ispisivati, već se mogu pokazati vozaču na mobilnom uređaju ili tabletu. Iznimka su karte na linijama koje zajednički održava više prijevoznika, koje je potrebno ispisati i donijeti na polazak (karte s oznakom “Koop” - kooperacija prijevoznika i karte prijevoznika Antonio Tours ). Ukoliko je kartu potrebno ispisati u procesu bookinga biti će jasno naznačeno.

Ukoliko vašu kupljenu putnu kartu i račun niste preuzeli odmah s naše stranice za potvrdu bookinga ili vam karta nije pristigla na e-mail adresu koju ste upisali, kartu možete preuzeti na stranici "Preuzimanje autobusnih karata i računa". Obavezno provjerite filter za neželjenu poštu (spam) e-mail adrese koju ste upotrijebili.

Da, moguće je izmijeniti termin putne karte (osim online karata) na jednom od prodajnih mjesta i to najkasnije 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu, odnosno 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu. U tom slučaju, putnik je dužan platiti novu rezervaciju i kolodvorsku uslugu.

Putem interneta moguće je izmijeniti rezervaciju povratnog smjera ukoliko ste kupili otvorenu povratnu kartu i to 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu,  6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu za polaske iz Hrvatske odnosno 24 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu za polaske u pravcu Hrvatske. Pri promjeni rezervacije povratka naplaćuje se nova rezervacija.

Ovdje se možete dodatno informirati o načinu promjene termina polaska.

U pravilu putnik koristi prijevoz s prijevoznikom za kojega je karta i kupljena. Iznimno, ova mogućnost postoji ukoliko postoji dogovor između pojedinih prijevoznika, o čemu je potrebno prethodno se informirati na prodajnom mjestu ili kod voznog osoblja.

Da, putnik je kartu obvezan čuvati tijekom cijelog putovanja, te je pokazati na zahtjev ovlaštene osobe Autotransa.

ŠTO AKO IZGUBIM PUTNU KARTU?

Ukoliko putnik izgubi ili na bilo koji način ostane bez karte, ne ostvaruje pravo na povrat novca te je obvezan kupiti novu putnu kartu.

ZATEKLI SU ME U AUTOBUSU BEZ KARTE...

Ups! Ukoliko se u autobusu putnik zateče s neispravnom / nevažećom kartom, ili pak bez putne karte, obvezan je platiti kaznu u iznosu od 50,00 kn i punu cijenu autobusne karte za relaciju na kojoj putuje.

Putnik koji je odustao od putovanja ima pravo vratiti putnu kartu 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu, odnosno 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu. U tom slučaju Autotrans će temeljem priložene putne karte izvršiti povrat novca uplaćenog za kartu, umanjen za 10% na ime manipulativnih troškova.

Putnik nema pravo na povrat novca uplaćenog za kolodvorsku uslugu i rezervaciju, kao ni na kupljenu kartu za poništavanje (tzv. cvikalice). Putnik koji je odustao od putovanja kasnije od navedenih rokova ili nakon polaska autobusa nema pravo na povrat novca uplaćenog za kartu.

IMAM LI PRAVO NA POVRAT NOVCA NEISKORIŠTENOG DIJELA POVRATNE KARTE?

Putnik ima pravo na povrat novca neiskorištenog dijela povratne karte najkasnije do isteka roka do kojeg važi. Autotrans će u tom slučaju izvršiti povrat razlike u cijeni kako slijedi: od cijene uplaćenog iznosa povratne karte umanjiti će cijenu prijevoza u jednom smjeru s odgovarajućim komercijalnom povlasticom i 10% manipulativnih troškova.

GDJE MOGU OSTVARITI POVRAT NOVCA?

Za karte kupljene putem interneta, potrebno je ispuniti Zahtjev za povratom naknade za prijevoz i poslati ga na e-mail: [email protected]. Povrat novca isplaćuje se isključivo na kreditnu/debitnu karticu kojom je karta kupljena.

Ako je karta kupljena na jednom od navedenih Autotransovih prodajnih mjesta: Rijeka, Crikvenica, Novi Vinodolski, Ogulin, Gospić, Zadar, Šibenik, Rab, Krk, Cres, Veli Lošinj, Labin, Pula, Rovinj, Poreč i Pazin, povrat je moguće ostvariti na bilo kojem od tih prodajnih mjesta.

Ako je karta kupljena na prodajnom mjestu koje nije navedeno u prethodnom stavku, povrat je moguće ostvariti isključivo na prodajnom mjestu gdje je karta kupljena.

Ovdje se možete dodatno informirati o vraćanju putne karte odnosno povratu novca.

Na stranici Pronađi stajalište moguće je pretražiti sva stajališta koja posjećuju naše autobusne linije. U pretraživač upišite ime grada ili mjesta koje vas zanima i na karti će se prikazati autobusno stajalište u željenom gradu/mjestu.

 

Pri putovanju u inozemstvo potrebno je imati važeći osobni dokument prema zakonskim propisima (osobnu iskaznicu, putovnicu).

Putnik može sa sobom ponijeti najviše 2 komada prtljage, za koje plaća naknadu prema važećem cjeniku prtljage. Ukoliko autobus raspolaže potrebnim prtljažnim prostorom, vozno osoblje potrudit će se udovoljiti vašim željama.

Ručna prtljaga koja se smješta iznad ili ispod sjedala prevozi se besplatno.

MOGU LI SA SOBOM NA PUTOVANJE PONIJETI BICIKL?

Bicikl je moguće ponijeti na putovanje ukoliko ima dovoljno mjesta u prtljažnom prostoru autobusa, što je potrebno provjeriti na samom polasku. Naknada za prijevoz bicikli obračunava se prema važećem cjeniku Autotransa.

Na otoku Braču od lipnja 2016. godine autobusi su opremljeni nosačima za bicikle te je prijevoz bicikli na cijelom otoku Braču besplatan.

Od životinja na prijevoz se mogu primiti isključivo specijalno dresirani psi vodiči slijepih osoba u pratnji putnika - slijepe osobe.

Ime Wi-Fi mreže: ime mreže uvijek sadrži riječ “Autotrans“ plus četveroznamenkasti broj, npr. Autotrans_1111

Lozinka: autotrans

R1 za vozne karte i/ili prtljažnice kupljene u autobusu izdaju se na slijedećim prodajnim mjestima Autotransa (autobusni kolodvori i prodajna mjesta: Rijeka, Poreč, Rovinj, Pazin, Labin, Umag, Opatija, Delnice, Ogulin, Senj, Gospić, Novalja, Rab, Krk, Mali Lošinj, Cres, Novi Vinodolski, Crikvenica, Blato, Korčula, Supetar; poslovnice Autotransa na kolodvorima: Zagreb, Šibenik, Zadar i Pula)

R1 se izdaje isključivo za vozne karte i prtljažnice prijevoznika Autotrans.