Zadovoljstvo putnika

U fokusu našeg djelovanja na domaćem i međunarodnom tržištu od samih početaka do današnjeg dana, je zadovoljstvo naših putnika dobivenom uslugom.  Mišljenju putnika, njihovim sugestijama, prijedlozima baš kao i primjedbama pridaje se velika pozornost. Oni su ti koji nam pomažu da svakim danom budemo sve bolji te su nam njihovo zadovoljstvo i povjerenje najveća vrijednost.

Kako je zadovoljan putnik jedan od ključnih kriterija poslovanja Grupe,  svakodnevno se trudimo izaći im u susret i ispuniti njihova očekivanja.

Sigurnost

Pored zadovoljstva putnika , sigurnost je slijedeći kriterij  kojem se unutar Sustava polaže velika briga. Redovito ulaganje u suvremeni vozni park od 480 autobusa,  kao i edukacija vozača te  kontinuirano unaprjeđenje kvalitete u skladu je s međunarodnim standardima i garancija je za sigurnost putovanja Autotransom.

Zaštita okoliša

Putovanje autobusom je ekološki prihvatljiv oblik javnog prijevoza.  Primjerice, putovanjem autobusom umjesto avionom može se smanjiti emisija ugljičnog dioksida za oko 80%. Svaki autobus emitira oko 20g/CO2 po putniku  po kilometru ( na temelju popunjenosti autobusa od 38 putnika). Nabavka vozila koja ostvaruju nisku emisiju ispušnih plinova potvrđuje osviještenost Autotransa i brigu za održivi razvoj te odgovorno ponašanje prema okolišu.