Zadovoljstvo i povjerenje naših putnika, najveća su vrijednost koju smo stvorili kroz desetljeća predanog rada i upravo zbog toga, kao svoj glavni cilj postavljamo obvezu da u svakom trenutku iznova opravdamo i svojim primjerom dokažemo da smo dostojni pozicije vodećeg autobusnog prijevoznika u Republici Hrvatskoj i Europski priznatog i lako prepoznatljivog branda.

Putniku, kao središtu naše pozornosti, mora u svakom trenutku biti pružena najkvalitetnija moguća razina usluge, pri čemu bez iznimke vodimo računa o poštivanju pravnih normi i svih etičkih principa poslovanja, razvoju novih znanja i sposobnosti kroz stalnu brigu o zaposlenicima i njihovom obrazovanju, osuvremenjivanju poslovnih procesa kroz tehnološka unapređenja i obnovu voznog parka i opreme kao pokretače povećanja razine konkurentnosti koja će nam osigurati da pružimo najviše u onome što radimo najbolje, a to je osluškivanje potreba putnika i prilagođavanje istima.

Odgovornost u poslovanju uz brigu o zadovoljstvu i sigurnosti putnika ostvarujemo poštujući sve zakonske propise Republike Hrvatske i Europske unije, odredbe međunarodnih konvencija i zakona zemalja u kojima poslujemo te odgovornim ponašanjem prema okolišu primjenom načela održivog razvoja i optimalnog korištenja resursa.

Dosljedna provedba politike kvalitete uz neprekidno unapređenje učinkovitosti cjelokupnog sustava, jedini su jamci jačanja tržišne pozicije na zadovoljstvo svih naših putnika i radnika.