Mogu li promijeniti termin svog putovanja?

Izmjena termina putovanja na prodajnom mjestu moguća je najkasnije:

  • 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu
  • 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu

Na Internet stranici moguća je izmjena isključivo rezervacije povratka kod otvorene povratne karte. Izmjena termina polaznog smjera za sve karte te povratnog smjera za povratne karte s fiksnim povratkom nije moguća.

Izmjena termina rezervacije otvorenog povratnog smjera putem interneta moguća je najkasnije:

  • 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu i polascima za/iz Trsta i Ljubljane
  • 6 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu (isključeni Trst i Ljubljana) za polaske iz Hrvatske
  • 24 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu (isključeni Trst i Ljubljana) za polaske u pravcu Hrvatske

Kako promijeniti termin putovanja 

  1. Podnijeti zahtjev na jednom od prodajnih mjesta Autotransa. Pri tome treba voditi računa o radnom vremenu pojedinih prodajnih mjesta.
  2. Izvršiti promjenu termina na internet stranici – moguće isključivo promjene rezervacije povratnog smjera.

Napomena: online rezervacija povratka moguća je za karte kupljene na našoj Internet stranici ili na prodajnim mjestima Autotrans informacijskog sustava.

Trebam li platiti dodatnu naknadu pri promijeni termina putovanja? 

Pri promijeni termina polaska plaća se nova rezervacija i kolodvorska usluga.

Imam li pravo na povrat novca ukoliko odustanem od putovanja?

 Povrat naknade za prijevoz moguće je ostvariti ukoliko se podnese zahtjev u roku od:

  • 2 sata prije početka prometovanja u unutarnjem linijskom prijevozu
  • 6 sati prije početka prometovanja u međunarodnom linijskom prijevozu.

Povrat naknade vrši se prema Općim uvjetima prijevoza. Za karte kupljene putem interneta, povrat se vrši prema Općim uvjetima Internet prodaje voznih karata.

Pri povratu naknade za prijevoz, iznos je umanjen za 10%  na ime manipulativnih troškova.

Na koji način ostvariti povrat novca?                                                  

1. Za karte kupljene putem interneta potrebno je:        

  • ispuniti Zahtjev za povrat naknade za prijevoz
  • zahtjev poslati na email adresu: [email protected] ili poštom na adresu: Autotrans d.o.o., Služba podrške prometa i prodaje, p.p. 288, 51000 Rijeka                                                                                                                                                                                                 

2. Za karte kupljene na prodajnom mjestu potrebno je:

  • predati original voznu kartu na prodajnom mjestu

Napomena: ukoliko je karta kupljena na jednom od sljedećih prodajnih mjesta: Rijeka, Crikvenica, Novi Vinodolski, Ogulin, Gospić, Rab, Krk, Cres, Veli Lošinj, Labin, Pula, Rovinj, Poreč i Pazin, povrat je moguće ostvariti na bilo kojem od navedenih prodajnih mjesta.
Ukoliko je karta kupljena na prodajnom mjestu koje nije navedeno, povrat je moguće ostvariti isključivo na prodajnom mjestu gdje je karta kupljena.

3. Za karte kupljene u autobusu prijevoznika potrebno je:

  • ispuniti Zahtjev za povrat naknade za prijevoz        
  • uz zahtjev obavezno priložiti original vozne karte     
  • zahtjev s original kartom: predati na jedno od sljedećih prodajnih mjesta: Rijeka, Crikvenica, Novi Vinodolski, Ogulin, Gospić, Rab, Krk, Cres, Veli Lošinj, Labin, Pula, Rovinj, Poreč i Pazin ili poslati poštom na adresu Autotrans d.o.o., Služba podrške prometa i prodaje, p.p. 288, 51000 Rijeka                                                                                           

4. Za terminske karte potrebno je:                     

  • ispuniti Zahtjev za povrat naknade za prijevoz
  • zahtjev s prilozima poslati na e-mail adresu: [email protected] ili predati na jedno od sljedećih prodajnih mjesta: Rijeka, Crikvenica, Novi Vinodolski, Ogulin, Gospić, Rab, Krk, Cres, Veli Lošinj, Labin, Pula, Rovinj, Poreč i Pazin ili poslati poštom na adresu Autotrans d.o.o., Služba podrške prometa i prodaje, p.p. 288, 51000 Rijeka.                      

Molimo Vas da pročitate uvjete povrata koji se odnose na vašu voznu kartu prije nego nas kontaktirate.